A Signals in Motion, els nostres serveis de màrqueting comencen amb una anàlisi profunda de la seva marca, els seus productes i la seva base de clients. Aprenem sobre la seva visió i història de negocis, i identifiquem les fortaleses i posicions d'avantatge principals. Amb això com a punt de partida, desenvolupem estratègies i missatges de màrqueting integrats per al seu negoci que li permetin connectar amb els seus clients objectiu i elevar la seva marca.
• Estratègia de marca i posicionament per adestacar el seu negoci
• Màrqueting de continguts a través de blogs, xarxes socials i vídeo
• Creació de guies i missatges de marca per a assegurar la coherència
• Recerca de mercats i segmentació per a enfocarla seva estratègia
• Proves amb usuaris i enquestes de retroalimentació per a entendre les necessitats del client
• Anàlisi de dades per a obtenir informació sobre el comportament del client
• SEO per a millorar la visibilitat en cercadorsi el trànsit del lloc web
• Anuncis PPC per a arribar a noves audiències en línia
• Campanyes d'email màrqueting que motivin al'acció
• Anuncis en premsa/TV/radio per a una difusiómés àmplia
• Màrqueting en fires i esdeveniments per acrear contactes i compromís
• Programes de referits i compartició social pera impulsar el boca a boca
Podem gestionar cada aspecte de l'execució de màrqueting: disseny gràfic, redacció de textos, producció, planificació de mitjans i més. O podem treballar en elements més petits i específics del seu mix de màrqueting. Les nostres campanyes no només augmenten el reconeixement, sinó que també influeixen en el comportament del consumidor i en les decisions de compra. Analitzem el rendiment de cada campanya en la qual treballem amb vostè i optimitzem la seva estratègia de màrqueting per aconseguir el màxim impacte.
Tota empresa necessita revisar contínuament les posicions de preus en el mercat, i la seva no és una excepció. La fixació de preus efectiva és un component estratègic clau del nostre enfocament de màrqueting integrat. Duem a terme anàlisis competitives i modelitzacions de demanda per a determinar els punts de preu òptims per a la rendibilitat en totes les seves línies de productes.
Vostè va començar el seu negoci amb una estratègia de distribució, però en un mercat cada vegada més globalitzat i digitalitzat, oferim solucions robustes per a millorar la seva rendibilitat. La disponibilitat dels seus productes i les bretxes en la seva presència en el mercat determinen una nova estratègia de distribució per a posar els seus productes enfront dels clients correctes, quan i on busquen comprar.
Les tàctiques poden incloure expandir la seva disponibilitat minorista/en línia, les relacions amb distribuïdors o l'abast de vendes directes. Optimitzem la seva plataforma de comerç electrònic per a compres i descàrregues sense friccions. Amb una integració de preus, ubicació i promoció, el seu màrqueting posa l'accent en tots els punts clau per a destacar mentre impulsa un creixement sostenible.